Österlen och Påsk=Konstrundan

Påsken är här och då också Konstrundan på Österlen, den firar 40-år i år. Jag var på Österlen igår en sväng och det var pyntat och fint i var hörn. I morgon Långfredag drar den igång med buller och bång. Kartan nedan visar var man kan åka och besöka konstnärer någonstanns.
I Kivik kan man stanna och äta sillamcka. Nytt för i år: är att samåka för att spara miljö och hitta nya konstnärsvänner, härligt:))

Nästa år bor vi mitt i alltihopa!!!

Österlens konstrundaBild: från ÖSKG

Hemsidan för ÖSKG finns här: www.oskg.nu

Kommentarer
Postat av: TinaStina

Tack för din gulliga påskhälsning i min blogg!

Vårkänslorna kom av sig när vi drog upp persiennen idag. Säkert tre decimeter snö och ymningt snöfall och minus 6 grader. Det är lätt att hålla sig för skratt.

Fattar fortfarande inte att ni ska bo mitt i "Konstrundan". Och snart också!

Kramar till er alla!

Postat av: Frida

Hej hej, vet inte om du har sett det redan, men jag är tillbaka i bloggetern igen! ♥ Hoppas allt är bra med dig!

2008-04-05 @ 00:37:08
URL: http://www.husmusen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback