God fortsättning....

Ett nytt försök i bloggvärlden!

Nu har julen (idag annandag) nästan tagit slut, denna högtid mitt i den mörkaste årstiden går så fort att man sitter förundrad och undrar vart den tog vägen.
I år har vi tagit bort julklapparna mella oss vuxna det vat det bästa vi har gjort. Jag behöver inte känna den här enorma tacksamheten för prylar jag inte behöver till mina släktningar. Det jag uppskattar hos julen är ljusen och den goda maten och det har jag haft i år.

God fortsättning till alla önskar Liviro:s egen tomte.



Tomten
                                                                                                                                                                                                             Bild: Liviro
                                                                                                            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback