Dammens fortsättning

Idag har det varit vattenfallsbygge. Vi var först ute och letade passande stenar, sedan har jag under eftermiddagen byggt ett litet vattenfall. Bilder kommer....
Det har varit ett plockande fram och tillbaka med små och stora stenar för att dölja dammduken och att få vattnet till att rinna snyggt (hur nu vatten kan rinna snyggt, det vet jag inte). Det blev långt ifrån klart för jag behöver mer stenar att bygga med.
Nästa steg är att göra fina och naturliga kanter runt om dammen, sen kan jag plantera olika växter runt om.

Kommentarer
Postat av: cleo

Vad mysigt det låter. Vatten i trädgården är så rogivande!

Postat av: Eva Agnes

Vatten är mycket rogivande. Vad duktig du har varit i dag. Stenar är tunga.
Kramar Eva Agnes

2007-05-13 @ 21:42:50
URL: http://evascountry.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback