Ett kort till!

En flygande, randig katt i min tappning från boken "Tildas trädgård".


Kommentarer
Postat av: Änglahus

Hej! Tack för din fina kommentar, det är roligt när ens arbete uppskattas! Vi har inte riktigt beslutat om/hur vi ska fortsätta med kurser. Men till en början kan jag varmt rekommendera dig att gå in på scraptoppen och Stämpelsnack, där finns många likasinnade! Och man vet ju aldrig, kanske man kan starta ngt pysselgäng till hösten?! För jag hade gärna haft lite träffar med likasinnade, mina stackars vänner är trötta på att "tvångspyssla", hi hi.

Postat av: sari hänninen

en sån härlig katt... tack för att du kommenterade på min blogg - d e alltid kul att c vem som tassar där... :-)

2008-12-09 @ 23:04:56
URL: http://sarispysselblogg.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback